What do you want for Christmas?

Tak

Oubliette
MLPTP Supporter
Joined
Dec 26, 2015
Messages
6,947
The only thing I've asked for this year is stuff related to welding, mostly because there's a cheap welder for sale at the hardware store.

I also mentioned lockpicks but that's something I could buy on my own later.
Sweet! Oh the possibilities!
 

Gingerbread

Festive FelizNavidad Pony
Moderator
MLPTP Supporter
Joined
Jan 3, 2006
Messages
4,911
On Earth peace, goodwill toward men. I want our world to heal not just from this pandemic but in all the ways we should. I want my family and friends to stay healthy and be happy and content....and a new pair of Christmas PJs and a pony from my wishlist (I'm pretty sure hubby Santa will look out for me there).
 

Tak

Oubliette
MLPTP Supporter
Joined
Dec 26, 2015
Messages
6,947
Great to see you back @evilbunnyfoofoo definitely smart to prepare for the zombie apocalypse... we are, too. What if the vaccine causes zombies?! (lol)
I'm hoping for some new pj's, too @Gingerbread and I think my dad is getting me new steam mop pads. Yay!

I'm probably going to eat some debt so my girl will be happy with her mattress. Sleep is important, especially for (almost) a teenager.
 

Tak

Oubliette
MLPTP Supporter
Joined
Dec 26, 2015
Messages
6,947
All for completely legal reasons promise :unsure:

Like fixing those two gates that are broken, and making something from all those crappy old bicycles that are floating around.
You can make some awesome things with proper welding gear. Artwork, repairs, bunkers.... my parents refuse to let me have one and they are my landlords. They don't want the house (or me) burnt to a crisp.
 

ActionHank

So Soft Pony, So hard to clean
Joined
Oct 17, 2014
Messages
1,475
I was thinking more repairs and building stuff than art, also I can't build a bunker where we live, the ground's to hard, unstable, and some areas hold water really well which is bad for bunkers.
 

evilbunnyfoofoo

My shoes are laced with irony
Moderator
MLPTP Supporter
Joined
Sep 2, 2013
Messages
8,279
Crystals, candles, books, rocks, and ponies

I love pretty stones and crystals as well! I may well have been a magpie in another life, because I love to grab hem when I see 'em!

Books, eh? What kinda books? That's probably my greatest passion!
 

galaxy22586

Singing Sea Pony
Joined
Jun 22, 2005
Messages
1,436
I love pretty stones and crystals as well! I may well have been a magpie in another life, because I love to grab hem when I see 'em!

Books, eh? What kinda books? That's probably my greatest
I love pretty stones and crystals as well! I may well have been a magpie in another life, because I love to grab hem when I see 'em!

Books, eh? What kinda books? That's probably my greatest passion!
I have a book in my wishlist called the “Crystal Bible” that I’m excited for! It lists a whole bunch of crystals and their properties. I always try to keep an open mind :)

I’ve also been exploring my spirituality for the past two years, and so I’ve been doing a lot of reading in that regard.

Oh, and true crime, lol!
 

Leave a Whisper

Local Ding-Bat
Joined
Jun 25, 2014
Messages
7,247
I'll take Leave a Whisper's idea and say getting to see my girlfriend. That won't happen for a long time, though. I'm not even sure the vaccine will be that effective on me and I won't be able to get it until April or May they're estimating (and that's if it includes younger people with pre-existing conditions and not just older people, which IDK).

Okay, that was a long tangent. LOL.

I already know I'm getting money for Christmas. I expect to spend it like this:
-Nail polish
-Clothes
-Self-care stuff
-Maybe a pony or two
-Fenyx Rising (for Switch or PS4, I have not decided)
*big hugs*
 

CJ Thimble Bright

Dancing in a room by myself
Moderator
MLPTP Supporter
Joined
Apr 9, 2010
Messages
3,650
The only thing I've asked for this year is stuff related to welding, mostly because there's a cheap welder for sale at the hardware store.

I also mentioned lockpicks but that's something I could buy on my own later.
I am making a mental note to start watching the crime reports in your area! Lol

What I wanted most for Christmas was for my mom to come for a visit. But that didnt happen, for various reasons. Having moved so many times over the years, stuff is not too high on my list - though I really like stuff.

I am mostly looking forward to being almost completely at home for 2 weeks and not having to drive to Tucson for work! I have things to do here!!
 

darcerin

MD Pony Meet Committee/Known pretzel fiend!
MLPTP Supporter
Joined
Jun 7, 2005
Messages
1,433
Someone to clean my house. Three cats create a LOT of dustbunnies. (I think I'm finally going to cave and get a Roomba)
I'd love a Nintendo Switch with the Animal Crossing game.
A weeklong trip to NYC. I love that city and it kills me I couldn't visit it the ONE year I had all the time in the world to do it!
 

AzaleaArt

So Soft Pony, So hard to clean
Joined
Dec 9, 2019
Messages
1,378
Someone to clean my house. Three cats create a LOT of dustbunnies. (I think I'm finally going to cave and get a Roomba)
I'd love a Nintendo Switch with the Animal Crossing game.
A weeklong trip to NYC. I love that city and it kills me I couldn't visit it the ONE year I had all the time in the world to do it!
Yeah I’d like to add a trip to my list too :blossom: I don’t travel a lot but last year I ended up going to Canada in September and New York in November and now I’ve reeeally been wanting to go somewhere again lol. Ah well it’s almost a new year, hopefully we can both go on trips soon
 
Top