My "pony special" was on TV (THE HOUR) tonight! Link to watch it!!

Status
Not open for further replies.

Twinkler00

Teeny Tiny Baby Pony
Joined
Jun 8, 2005
Messages
350
So during the summer, I was contacted by one of the producers who works on THE HOUR with George george stroumboulopoulos....anyways....I've been waiting ALL Summer for it to air!

Apparently it was aired on tonights show....hehehe
I missed watching it live, I was at school. BOOOO :(
But yeah, you can all watch it online!

It looks sooooo cool (and did you all catch my "smokin'" pony hooka?)
I dunno how ******** I sound, but whatever...its like 3 mins long (longer I think)

http://www.cbc.ca/thehour/video.php?id=1703

The Pony Lady

Some people collect baseball cards, stamps, guns, almost anything you can think of.

Tonight, however, we have a rather peculiar collector.

Our Portrait of Canadians follows a pony collector.


Hahaha!

:oops:

*Twinks*

*editted to add the link, DUH*
 
Last edited by a moderator:
W

whippetluv

Guest
HA HA HA HA HA
Okay...a touch dorky, but you look cute and your collection looks amazing. :)
 

Una

Animator Extraordinaire
Joined
Oct 26, 2005
Messages
299
Wow, what a blast that must have been! That was totally awesome, great collection you have there by the way. Too bad you missed watching it live, especially since you'd been waiting so long. Congrats on the cool segment!
 

MonsterIceCream

So Soft Pony, So hard to clean
MLPTP Supporter
Joined
Sep 20, 2007
Messages
1,072
Wow!! How cool!! Major jealousy over here!
 

BlackDove

Teeny Tiny Baby Pony
Joined
Jan 4, 2006
Messages
140
Wow

Haha that was hilarious! Nice to see another local Canadian (I'm from Markham!) And I adore the heman costume. Did you get to meet Strombo? **** he's cute!!

BlackDove
 

xayide2

Singing Sea Pony
Joined
Jun 7, 2005
Messages
1,856
ROFL! That was hilarious and the ponies in the bathtub were funny! I see you sneaked your He-Man costume in there too, lol. Awesome job!
 
C

cheshire moon

Guest
That was amazing!
I don't know if we (as pony collectors) could have a nicer tribute ;)
Is it on youTube? I really want to send it to all of my mySpace friends.
_cheshire
 
M

morning glory77

Guest
I love how it's titled The Pony Lady!!!!! Too fun!!! It was great to watch.:p
 

lev_21n01

Ninja Kitty pony
Joined
Jun 16, 2005
Messages
2,674
ROTFL!! That was hilarious! I love your He-man transformation. Dude I don't think they could've gotten me in the tub!!
 

fantasticfirefly

Princess Rinse 'N Spit
Joined
May 29, 2005
Messages
2,711
:friends:

It's on TV!!!!

Sooo watched you! We both thought you were awsome m'lady! (I'd never be brave enough to do the bathtub scene)

Love the new shelving you got, and we're playing "count my former ponies" over here. hehehehe.
 

cobralily

Monty Python's Holy Grail
Joined
Jun 7, 2005
Messages
1,408
that was awesome! you rock! :anpony:
 
A

Admin

Guest
Twinks, thats unreal............... what an amazing collection......... :D
 

Twinkler00

Teeny Tiny Baby Pony
Joined
Jun 8, 2005
Messages
350
Hahahaha! You guys are funny!

The bathtub scene took a little convincing for me to do :bathbaby:
But it was easier to get me to do that scene than the other one they wanted (they reeeealy wanted me to "toke" on screen, and I was SOOO frieken close to it, but I decided not such a good idea in the end-although I am wondering what the reaction would of been if I had) So I compromised with the bathtub scene. (that and of cours ethe hooka pony, and the custom "high times" pony Wildfire made me years ago ^^)

To be honest, I am happy I did, cause I think I look the best in the tub and kinda get grosser as the thing goes on :p

I don't know if its on Utube (yet) I think they put all their videos up themselves eventually, so just keep checking :)

I'm proud of this piece (compared to the other ones that have aired about my collecting) and I think Ryan (the guy who filmed/eddited it) did a super amazing fantastic job!

Thank you all so much!

*Twinks*
 

Mia2004

Positively Pink Pony!
Joined
Jul 26, 2007
Messages
3,229
That was awesome! It was so fun to watch!!! :) I loved at the end when you drove off with your ponies on the back of the car. I hope you stop to pick up the one pony who thought you turned the wrong way and jumped ship! hehehehehe...
 

jljb

Teeny Tiny Baby Pony
Joined
Mar 2, 2007
Messages
1,585
That was so cute! I love the ponies in the bathtub! Your collection looks amazing. I bet it was a lot of fun to film that.
 

BlitzN

Teeny Tiny Baby Pony
Joined
Jan 30, 2006
Messages
507
haha I loved the pot pony. I can't beleive they convinced you to do the bathtub and he-man stuff, but it made for a very fun segment. Congrats you are famous!
 

BittieBaby

Ovechkin's Dream
Joined
Jun 8, 2005
Messages
2,056
Hahahaha that was so awesome! I love the part where you're smelling the ponies!
 
Status
Not open for further replies.
Top